6 Aralık 2015 Pazar

Higurashi no Naku Koro ni - Dear You

Anata wa ima doko de nani wo shite imasu ka?
Kono sora no tsuzuku basho ni imasu ka?

Ima made watashi no kokoro umete ita mono ushinatte hajimete kizuita
Konna ni mo watashi wo sasaete kurete ita koto 
Konna ni mo egao kureteita koto
Ushinatte shimmatta daishou wa totsusumonaku ooki sugite
Torimodosou to hisshi ni te wo nobashite mogaku keredo 
Maru de kaze no you ni surinukete todokisou de todokanai
Kodoku to zetsubou ni mune wo shimetsukerare 
Kokoro ga kowaresou ni naru keredo
Omoide ni nokoro anata no egao ga watashi wo itsumo
Hajemashite kureru

Mou ichido ano koro ni modorou 
Kondo wa kitto daijoubu
Itsuma soba de waratteiyou
Anata no sugu soba de
Anata wa ima doko de nani wo shite imasu ka?
Kono sora no tsuzuku basho ni imasu ka?
Itsumo no you ni egao de ite kuremasu ka?
Ima wa tada sore wo negai tsuzukeru


~~~~~~~~~


(Sevgili Sen)

Neredesin şimdi? Ne yapıyorsun?
Yoksa bu sonsuz gökyüzünde misin?

Kalbimde olanları kaybettiğimi, ancak şimdi farkediyorum
Beni ne kadar desteklediğini
Beni ne kadar gülümsettiğini
Öyle ki onları kaybettiğimi düşünmek bile çok fazla geliyor
Her ne kadar ulaşmak ve onları geri almak için umutsuzca uğraşsam da
Tıpkı rüzgar gibi, parmaklarımın arasından kayıp gittiler
Onlar bana kendi gelecekmiş gibi göründü, ama gelmediler
Göğsüm, yalnızlık ve kederle dolup taştı
Kalbimse sanki her an kırılabilirmiş gibi geliyordu
Fakat anılarımda yatan senin o gülen yüzün
Her zaman beni cesaretlendirdi

Hadi bir kez daha o günlere geri dönelim
Bu kez her şeyin yolunda gideceğini biliyorum
Her zaman senin yanında, gülümseyerek
Sana yakın
Neredesin şimdi? Ne yapıyorsun?
Yoksa bu sonsuz gökyüzünde misin?
Benim için, her zamanki gibi gülümseyecek misin yine?

Şu an için, bundan daha başka isteyebileceğim bir şey yok…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder