4 Aralık 2015 Cuma

Ikanaide (Don't go)

Nandemonai to kuchi wo tsugunda
Honto wa chotto ashi wo tometakute
Dakedo mo kimi wa haya ashi de
Sutto mae wo iku kara
Boku wa sore wo mitsumeteru

Saishoubin kimi wa noru
Boku wo oitette
Hashiridasu yukkerito
Jimen ga zureteiku

Naicha dame naicha dame
Demo honto wa iitai yo
“ikanaide”

Tooku he to kieteiku
Boku wo oitette
Mou zuibun mienai yo
Yoru ga kuzureteiku

Naicha dame naicha dame
Demo honto wa iitai yo
“ikanaide”

Matsuri mo owareba
Itsumo to onaji
Kawarame yoru ga
Kurunda to shitta
Dakedo mo kimi wa itsumo yori
Zutto iroppoku miete
Boku wa sore wo mitsumeteru

Jikan dake ga sugiteiku
Boku wo tsuretette
Kaerimachi kurai keredo
Hitori de daijoubu kana
Gaitou ni terasarete
Kage ga dekiteiru
Hitoribocchi sa

Tooku he to kieteiku
Boku wo oitette
Kanzen ni mata kondo
Yoru ga nijindeiku

Naicha dame naicha dame
Demo honto wa iitai yo
“ikanaide”

Naicha dame naicha dame
Demo honto wa iitai yo
“ikanaide”

~~~~~

(Lütfen Gitme)

"İyi olacağım" demekten başka bir şansım yoktu

Fakat aslında, içim içimi parçalıyordu
Buna rağmen, gözlerimin önünde hızlı adımlarla yürüyordun
Bense sadece izliyordum, öylece durup...

Zamanı geldi, bu son uçakla beraber beni geride bırakıp başka yerlere gidiyorsun

Koşuyorum, koştukça sanki yer ayaklarımın altında kayıyor
Ağlamamalıyım, ağlamamalıyım, ama daha fazla içimde tutamıyorum
"Lütfen gitme..."

O kadar hızlı bir şekilde kayboluyorsun ki gözlerimin önünde, kaldırabilir miyim bilmiyorum

Karanlık gibi, beni parçalamaya başladı
Ağlamamalıyım, ağlamamalıyım ama daha fazla içimde tutamıyorum
"Lütfen gitme..."

Tüm festival sona erince, her şey yine aynı bitiyor

Değişmeyen gece geliyordu, ve bunun olacağını zaten biliyordum
Ve tam bu zamanda her zaman olduğundan çok daha güzel görünüyorsun
Öyle ki sana bakmamı engelleyemiyorum, bir kez daha o güzel yüzünden başka bir şey göremiyorum

Deniyorum, ama zaman ilerlemeye devam ediyor ve ben de yalnız başıma idare etmeye çalışıyorum
Eve dönüş yolu karanlık ve ben yalnızım, merak ediyorum, acaba iyi olabilecek miyim?
Sokak lambaları yolumu aydınlatıyor, gölgemse bana eşlik eden tek şey

O kadar hızlı bir şekilde kayboluyorsun ki gözlerimin önünde, kaldırabilir miyim bilmiyorum

Karanlık gibi, beni parçalamaya başladı
Ağlamamalıyım, ağlamamalıyım ama daha fazla içimde tutamıyorum
"Lütfen gitme..."

Ağlamamalıyım, ağlamamalıyım ama daha fazla içimde tutamıyorum

"Lütfen gitme..."

https://www.youtube.com/watch?v=l24v1W4QfxM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder