4 Aralık 2015 Cuma

Savatage - Summer's Rain

Standing alone in a dream
Where nothin' is real
But oh how real it feels
There were times I lost my way
I was alone, lost in a haze
Where are you now?
I'll find you somehow

And do I stand alone
Like a fool out in the rain?
Hangin' on somehow
To an ancient vow
Where there's nothin' left to gain
And do you know
How it feels inside?
To be all alone
A fool and his pride

Scars are the wounds that we show
Time only heals
When you're letting go
Many night I'd lay awake
Tossin' and turnin' till daybreak
Where are you now?
I'll find you somehow

And do I stand alone
Like a fool out in the rain?
Hangin' on somehow
To an ancient vow
Where there's nothin' left to gain
And do you know
How it feels inside?
To be all alone
A fool and his pride

In a summer's rain
In a summer's rain
In a summer's rain

Sometimes you got to believe
Beyond yesterday
I'm gonna find my way

In the summer's rain
In a summer's rain
In a summer's rain
In a summer's rain
I'm gonna find a way, find a way
Run away, far away
Run away, run away
Run away

~~~~~~

Bir rüyada yalnız başıma duruyorum
Hiçbir şeyin gerçek olmadığı yerde
Ama bir o kadar da gerçek hissettiriyor
Yolumu kaybettiğim zamanlar oldu
Yalnızdım, pusların içinde kaybolmuştum
Peki şimdi neredesin?
Bir şekilde seni bulacağım

Ve tek başıma ayakta duruyorum
Yağmurun altında bir aptal gibi
Bir şekilde idare etmeye çalışıyorum
Eskimiş bir yemine
Kazanacak hiçbir şey olmadığında
Ve biliyor musun
Tamamen tak başına olmanın
Nasıl hissettirdiğini?
Bir aptal ve onun gururu

Çiziklerimiz, gösterdiğimiz yara izlerimiz
Zaman yalnızca
Bıraktığın zaman iyileştirir
Birçok gece oldu, uyuyamadım
Şafağın söktüğü vakte kadar, dönüp savruldum
Şimdi neredesin?
Bir şekilde seni bulacağım

Ve tek başıma ayakta duruyorum
Yağmurun altında bir aptal gibi
Bir şekilde idare etmeye çalışıyorum
Eskimiş bir yemine
Kazanacak hiçbir şey olmadığında
Ve biliyor musun
Tamamen tak başına olmanın
Nasıl hissettirdiğini?
Bir aptal ve onun gururu

Bir yaz yağmurunda
Bir yaz yağmurunda
Bir yaz yağmurunda

Bazen inanman gerekir
Dünün ötesine
Ve yolumu bulacağım

Yaz yağmurunda
Bir yaz yağmurunda
Bir yaz yağmurunda
Bir yaz yağmurunda
Bir yolunu bulacağım, bir yolunu bulacağım
Kaç, çok uzaklara
Kaç, kaç

Uzaklara kaç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder